موبایل

چگونه با اپل واچ خواب خود را ردیابی کنیم

خواب بخش مهمی از یک سبک زندگی سالم است، اما برای بسیاری از افراد گفتن آن آسان تر از انجام دادن آن است. بسیاری از ما احتمالاً به اندازه کافی نمی خوابیم یا در طول شب وقفه های زیادی داریم. کمبود خواب با کیفیت می‌تواند باعث (یا تشدید) سایر مشکلات سلامتی شود که می‌توانند در درازمدت با زندگی کلی و رفاه شما تداخل کنند. به همین دلیل است که باید سعی کنید تا حد امکان خواب خود را ردیابی کنید، زیرا به شما امکان می دهد الگوهای خواب خود را هر شب تجزیه و تحلیل کنید – و اگر مشکلی در طول خواب شما رخ دهد، می توان آنها را برطرف کرد.

اگر اپل واچ دارید، یک ردیاب خواب داخلی روی مچ دست خود دارید که به شما کمک می کند الگوهای خواب خود را هر شب نظارت و ثبت کنید. قابلیت ردیابی خواب با اپل واچ سری 3، 4، 5، 6، 7 یا 8 مدل و همچنین اپل واچ اولترا تا زمانی که از واچ OS 7 یا بالاتر استفاده می کند، کار می کند. همچنین حداقل به یک آیفون 6 اس یا جدیدتر با حداقل iOS 14 یا جدیدتر نیاز دارید.

وقتی اپل واچ سازگار خود را روی تخت می‌پوشید، کل زمان خواب شما را ثبت می‌کند. سپس، وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، برنامه Sleep به شما نشان می دهد که واقعاً چه مدت در طول شب خوابیده اید و برنامه Health الگوهای خواب روزانه و هفتگی شما را ردیابی می کند.

با این حال، یکی از مواردی که باید قبل از استفاده از اپل واچ خود برای ردیابی خواب بدانید، سطح باتری است. در پایان روز، اپل واچ شما ممکن است تخلیه شود. برای اینکه ردیابی خواب کار کند، باید در طول روز کمی وقت بگذارید تا اپل واچ خود را حداقل تا 30 درصد شارژ کنید (احتمالاً بهتر است زمانی که زیر دوش هستید یا چیزی دیگر شارژ کنید). اگر اپل واچ شما زیر آستانه 30 درصد باشد، به شما می گوید قبل از رفتن به رختخواب آن را شارژ کنید.

مطلب پیشنهادی:  در اینجا برنامه جدید Google Wallet به نظر می رسد

اکنون که اصول اولیه را می دانید، به شما نشان خواهیم داد که چگونه خواب خود را فقط با اپل واچ ردیابی کنید. اگر این چیزی است که شما ترجیح می دهید، راهنمای جداگانه ای برای نظارت بر خواب شما با آیفون خود داریم.

نحوه تنظیم ردیابی خواب در اپل واچ

با استفاده از برنامه Sleep برای تعیین اهداف خواب، می توانید از Apple Watch خود برای ردیابی الگوهای خواب خود استفاده کنید. در صبح، اپلیکیشن Sleep میزان خوابیدن شما را ثبت می کند. همچنین روند خواب شما را به مدت 14 روز ثبت می کند. هر تغییری که در تنظیمات اپل واچ شما ایجاد شود در آیفون شما منعکس خواهد شد.

مرحله ی 1: در Apple Watch خود، به برنامه Sleep بروید.

برنامه خواب در اپل واچ.

گام 2: روی برنامه Sleep ضربه بزنید و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه تنظیم هدف خواب و برنامه‌ریزی زمان خواب، زمان بیدار شدن، زنگ بیدار شدن و یادآوری‌ها را مشاهده خواهید کرد.

دستورالعمل هایی برای خواباندن اپل واچ.

نحوه اضافه کردن برنامه خواب به ساعت اپل

می توانید برای هر روز، هر روز هفته یا هر روز هفته، یک برنامه خواب واحد داشته باشید. در اینجا نحوه تنظیم آن آمده است.

مرحله ی 1: برنامه Sleep را باز کنید و به آن بروید برنامه کامل.

یک برنامه خواب در اپل واچ تنظیم کنید.

گام 2: تغییر به برنامه خواب تعویض.

سوئیچ خواب اپل واچ.

مرحله 3: اولین برنامه خود را تنظیم کنید. هر روز به عنوان اولین گزینه ظاهر می شود و می توانید برنامه خواب خود را هر روز حفظ کنید.

برنامه خواب اپل واچ.

مرحله 4: می‌توانید هر روز یا روزهایی را که می‌خواهید از زنگ بیداری حذف کنید، اما برای ردیابی خواب، احتمالاً می‌خواهید همه روزها تحت پوشش قرار گیرند.

مطلب پیشنهادی:  Nothing Ear Stick با کیفی مثل رژ لب
هشدارهای خواب در اپل واچ خاموش است.

مرحله 5: دست زدن به زنگ خطر. هشدار دکمه تنظیم زمان بیدار شدن

زنگ خواب را در اپل واچ تنظیم کنید.

مرحله 6: با استفاده از Digital Crown روی ساعتتان، زمان را روی صفحه ساعت زنگ دار تنظیم کنید و روی رنگ سبز ضربه بزنید نشانک پایین سمت راست برای تایید زمان

زنگ خواب را در اپل واچ تنظیم کنید.

مرحله 7: به پایین اسکرول کنید تا ببینید زمان خواب و این زمان را به همین ترتیب تنظیم کنید.

ساعت خواب را در اپل واچ تنظیم کنید.

نحوه مشاهده سایر گزینه های خواب در اپل واچ

هنگامی که اپل واچ خود را هنگام خواب می پوشید، ساعت از شتاب سنج خود برای تشخیص حرکت شما استفاده می کند. جدا از اصول اولیه تنظیم برنامه خواب، تعدادی گزینه دیگر با تنظیمات خواب اپل واچ در دسترس هستند.

همچنین، می‌توانید این گزینه‌ها را در آیفون خود از طریق اپلیکیشن Apple Watch با رفتن به تغییر دهید ساعتم > یک رویا.

مرحله ی 1: یک هدف خواب تعیین کنید. دست زدن به هدف از خوابو تعداد ساعاتی را که می خواهید بخوابید تنظیم کنید.

اپل واچ به شما این امکان را می دهد که هدفی برای خواب تعیین کنید.

گام 2: فعال سازی ردیابی خواب به شما اجازه می دهد تا اندازه گیری کنید که چقدر به اهداف خواب خود می رسید. وقتی ردیابی خواب روشن است، ساعت شما خواب شما را ردیابی می کند و داده های خواب را به برنامه Health در آیفون شما اضافه می کند.

اپل واچ امکان کنترل ردیابی خواب را فراهم می کند.

مرحله 3: انتخاب زنگ هشدار به شما این امکان را می دهد که از میان تعداد انگشت شماری جلوه های صوتی سفارشی برای بیدار کردن ساعت انتخاب کنید. چرخش زنگ خطر. هشدار خاموش یا روشن کنید و ضربه بزنید صدا و لمسی برای انتخاب صدای زنگ هشدار اگر ساعت شما در حالت بی‌صدا باشد، برای بیدار کردن شما به مچ دستتان ضربه می‌زند، اما صدایی تولید نمی‌کند.

اپل واچ چندین گزینه هشدار دارد.

مرحله 4: فعال سازی آروم باش این گزینه به طور خودکار ویژگی Sleep Focus را روشن می کند که نمایشگر ساعت را خاموش می کند و Do Not Disturb را روشن می کند تا هنگام خواب با اعلان ها مزاحم نشوید.

مطلب پیشنهادی:  سامسونگ ممکن است به زودی ویژگی Image Clipper را برای Galaxy Z Fold 4، سری Galaxy S22 و موارد دیگر عرضه کند
کنترل‌های Wind Down و Sleep Focus Apple Watch.

مرحله 5: برپایی صفحه خواب بنابراین در شب مزاحم نخواهید شد. وقتی Sleep Screen روشن است، صفحه نمایش ساعت و صفحه قفل آیفون شما ساده و کم نور می شوند.

رابط صفحه نمایش خواب اپل واچ.

مرحله 6: پیمایش در برنامه Sleep به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا به اهداف خواب خود رسیده اید یا خیر.

نتیجه اهداف خواب اپل واچ.

مرحله 7: آمار خواب خود را مستقیماً تا 14 روز در اپل واچ مشاهده کنید. برای جزئیات بیشتر، به برنامه سلامت آیفون مراجعه کنید. علاوه بر آمار، داده های تنفسی را نیز از طریق ردیابی می کند مشاهده > تنفس > تعداد تنفس > نمایش داده‌های تعداد تنفس بیشتر.

آمار خواب در اپل واچ.

چرا باید خواب را با اپل واچ خود ردیابی کنید؟

اثرات منفی بی خوابی می تواند در زندگی روزمره شما آشکار شود. اگر دائماً در وسط روز احساس خستگی می کنید، نمی توانید هنگام تماشای تلویزیون بیدار بمانید، یا نمی توانید انگیزه پیاده روی یا دویدن روزانه خود را ایجاد کنید، همه اینها کیفیت زندگی شما را کاهش می دهد و می تواند مستقیماً ناشی از نداشتن رویا

هنگام خواب، مغز شما با گذراندن مراحل مختلف خواب فعال است و اطلاعات را پردازش می کند در حالی که بدن شما بافت را ترمیم می کند و سلول های جدید تولید می کند. از دست دادن خواب می تواند خطر ابتلا به بیماری های جدی را افزایش دهد، در حالی که خواب خوب شبانه می تواند انرژی فیزیکی و توانایی های شناختی شما را افزایش دهد.

ردیابی خواب بینشی در مورد الگوهای خواب شما فراهم می کند، احتمالاً دلایل خستگی روزانه یا حتی آشکار کردن یک اختلال خواب را آشکار می کند. یادگیری رفتار و الگوهای خواب ابزارهایی برای بهبود خواب در اختیار شما قرار می دهد.

توصیه های سردبیران






نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا